ش. اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

شرکت تجاری به مجموعه ای گفته می شود که در آن دو تا چند نفر با در میان گذاشتن میزان مشخصی سرمایه و با استفاده از اعتبار ، تجربه و تخصص خود در راه انجام فعالیت اقتصادی مشخصی قرارداد امضاء کرده و نهایتاً سود و زیان این فعالیت اقتصادی را با هم شریک می شوند.

از نظر مفهوم حقوقی با توجه به مندرجات مواد قانون مدنی و تجارت ایران ؛ شرکت از اجتماع ۲ یا چند نفر که به صورت شریک , سهامدار یا موسس ( عضو ) در غالب یک قرارداد رسمی تشکیل می شود که این افراد در راستای رسیدن به اهداف مشترکشان ( تقسیم سود حاصل از سرمایه گذاری ) به فعالیت می پردازند.

ثبت پاسارگاد یکی از زیرمجموعه های موسسه حقوقی نخستین ثبت می باشد ، لذا دیگر موارد ثبتی مانند ثبت شرکت سهامی عام ، ثبت شرکت هایی با موصوع خاص ، تاسیس شعب شرکت های خارجی در ایران ، نقل و انتقال سهام ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت لوگو و ثبت علائم تجاری ثبت اختراع ، اخذ کد اقتصادی ،اخذ کارت بازرگانی و … به مجموعه بزرگ نخستین ثبت واگذار می گردد.

مطرح ترین دلیلی که ثبت پاسارگاد صرفا بر روی ۲ مدل شرکت مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص فعالیت می کند این است که ، پروسه انجام کار در کمترین زمان ممکن به پایان رسد، نتیجه ای عالی حاصل گردد و مشتریان عزیز از همکاری با مجموعه ما لذت ببرند.

مشاوره کاملا رایگان و تخصصی در زمینه امورات ثبتی از سوی کارشناسان برجسته و زبده نخستین ثبت برای اطلاع از شرایط ثبت شرکت و انجام مراحل ثبت شرکت در ثبت نخست صورت می گیرد

خدماتی نامرتبط به فعالیت های شرکت غیر موارد ذیل می باشد :

نقاشی ساختمان

طراحی سایت

طراحی سایت ارزان

دیدگاهتان را بنویسید