پ. فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز

سلام خدمت وبمستران عزیز , در این بخش میخاییم آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز رو آموزش دهیم , بعد از خرید سرور مجازی ویندوزی برخی سوالات واسه دوستان پیش میاد که سریع به تیکت رجوع میکنند اما ما در این بخش به شما کامل آموزش خواهیم داد تا نیازی به تیکت نداشته باشید.

آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز

آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوزی نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی ندارد و ارتباط ما از طریق نرم‌افزار ریموت‌دسکتاپ که بصورت پیشفرض در تمامی ویندوز‌ها وجود دارد با سرور برقرار میکند. جهت خرید هاست ارزان به لینک اشاره شده رجوع کنید.

نحوه اتصال به سرور مجازی ویندوز

خب نحوه اتصال به سرور مجازی ویندوز اینطوریه که برای شروع کار لازم است ابتدا نرم‌افزار ریموت‌دسکتاپ را باز کنیم. برای باز کردن remote desktop کافیست نام آن را در استارت منو ویندوز خود جستجو کنیم.

نحوه اتصال به سرور مجازی ویندوز

پس از کلیک بر روی برنامه remote desktop و باز شدن آن پنجره ای مانند پنجره زیر مشاهده می‌کنیم.

سرور مجازی ویندوز

جهت اتصال به vps ویندوز خود، کافیست آیپی سرور را در فیلد Computer وارد نماییم و سپس گزینه Connect را بزنیم.در این مرحله ریموت‌دسکتاپ یوزرنیم و پسورد سرور را از شما می‌خواهد. یوزرنیم پیشفرض تمامی سرور های ویندوزی administrator است.

پس از وارد کردن پسورد و رمز  سرور مجازی ویندوز خود در فیلد‌های مربوطه در‌صورت تمایل می‌توانیم تیک remember me را بزنیم تا برنامه مشخصات ورود به سرور را ذخیره کند و دفعات بعد نیازی به وارد کردن دستی پسورد نداشته باشیم. در ادامه با زدن دکمه اوکی به کار خود ادامه میدهیم.