پ. فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

جدیدترین نسخه برنامه گوگل پلی اندروید | برنامه اندروید

جدیدترین نسخه برنامه گوگل پلی سرویس Google Play services

همانطور که می دانید توسعه دهنده سیستم عامل اندروید و به صورت کلی سازنده این سیستم عامل، کمپانی عظیم گوگل می باشد. از این رو وظیفه پشتیبانی این سیستم عامل را نیز همین کمپانی انجام می دهد. تعدادی از برنامه هایی که در سایت پلی استور قرار دارند توسط کمپانی عرضه شده اند و نام این کمپانی را به عنوان سازنده یدک می کشند. این اپلیکیشن ها، همان برنامه هایی می باشند که معمولا به صورت پیش فرض بر روی اکثر گوشی های اندرویدی که خریداری می کنید، وجود دارند.

اما بعضی از آنها نیز در گوشی نصب نیستند و باید به صورت دستی آنها را دانلود و نصب کنید. اما به صورت کلی برای آن دسته از کاربرانی که بر روی گوشی شان این برنامه نصب باشد یا نباشد گوگل اقدام به عرضه نرم افزارها در سایت پلی استور نموده است.

این بار در سایت ApkTops قصد معرفی یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای سیستم عامل اندروید با نام Google Play services را داریم که به طور حتم تا به حال بارها و بارها نام آن را شنیده اید.

Google Play services 4.4.48 (1150368-038)بقیه در ادامه مطلب

 

نرم افزار Google Play services را می توان به عنوان یک ابزار ضروری برای اسمارت فون های اندرویدی به حساب آورد که نصب بودن آن را می توان بسیار ضروری و مهم عنوان کرد. این نرم افزار به کاربران اجازه دسترسی به تنظیمات گوگل را می دهد. گوگل پلی سرویس اجازه استفاده از جدیدترین متدهای گوگل را در اختیار شما قرار خواهد داد. وجود گوگل پلی سرویس برای نصب بسیاری از برنامه ها و بازی ها در گوشی ضروری بوده و شاید بارها مشاهده کرده باشید که برای نصب برنامه یا بازی خاص از شما تقاضای نصب کردن Google Play services شده است.

لینک دانلود

دانلود تمام نسخه های گوگل پلی سرویسز (تفکیک شده)

دیدگاهتان را بنویسید