پ. فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

دانلود برنامه گوشی اندروید

بهترین سایت برای دانلود برنامه گوشی اندروید از سایت ون دانلود
دانلود Wiseplay v5.7.5 – برنامه پخش فیلم و موسیقی برای اندروید

Wiseplay یک اپلیکیشن عالی در زمینه پخش فیلم و موسیقی برای دستگاههای اندرویدی می باشد که با قابلیت های منحصربفرد خود میتواند به عنوان یک پیشنهاد مناسب برای علاقمندان فیلم و صدا معرفی شود. داشتن رابط کاربری ساده و بهینه شده باعث میشود تا بتوانید فیلم و موزیک های دلخواهتان را به سرعت از داخل کارت حافظه یا گوشی فراخوانی کرده و سپس آنرا با بالاترین کیفیت مشاهده نمایید.

Wiseplay نوعی پخش کننده چند رسانه ای رایگان چند منظوره است که با بسیاری از فرمت های ویدیویی سازگار میباشد. با توجه به رابط کاربری ساده آن، امکان پخش فیلم های محلی و همچنین فیلم های موجود در سرور بسیار آسان است. نسخه اندرویدی برنامه به گونه ای طراحی شده که با دستگاه های تلویزیون و AndroidTV سازگار است.
به کمک سیستم پیشرفته VR Player موجود در برنامه میتوانید فیلم های خود را در قالب ۳D یا واقعیت مجازی پخش کنید. برای اینکار لازم است فقط یک ویدئو از گالری انتخاب کرده و سپس یک لینک، و عینک VR را وصل کنید. علاوه بر این، یک حالت سینما برای تماشای هر نوع ویدئو در VR گنجانده شده است.

ویژگی های برنامه Wiseplay اندروید :

  • پشتیبانی از پسوند های فیلم : AAC، Avi، ASF، AMR، DivX، FLV، H264، Hew، m3u8، MKV، Mov، MP3، MP4، MPG، MTS، OGG، RM، RMVB، TS، Vp9، wmv y و پروتکل های http، https، mms، rtmp o rtsp و …
  • امکان بارگزاری لیست ویدیوها در فرمت w3u و m3u به طور مستقیم، با استفاده از یک لینک یا اسکن کد QR
  • ارسال محتوای Cast سازگار با Wiseplay به تلویزیون شما با استفاده از دستگاه های Chromecast یا DLNA
  • نسخه Android TV طراحی شده و سازگار با دستگاه های تلویزیون و AndroidTV
  • پخش کننده VR برای پخش ویدئوهای شما در فرمت سه بعدی یا واقعیت مجازی و مشاهده با عینک های VR
  • دارای حالت سینما برای تماشای هر نوع از ویدئو

به نقل قول از سایت ون دانلود

دیدگاهتان را بنویسید