پ. فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

بازی لونی تونز دش

بازی   Looney Tunes Dash

به همراه شخصیت های محبوب مجموعه لونی تونز Warner Bros

 

همه ما با شخصیت های محبوب لونی تونز و کارتون های دوست داشتنی کمپانی برادران وارنر آشنا هستیم. شخصیت هایی همچون Bugs Bunny , Road Runner , Tweety Bird و … از جمله محبوب ترین شخصیت های مجموعه های کارتونی این کمپانی هستند. حالا شرکتی آمریکایی با عنوان Zynga که در زمینه ساخت بازی های موبایلی فعالیت دارد، اقدام به تولید و انتشار یک بازی الگو برداری شده از بازی های دیگر اما با شخصیت های کارتون های وارنر براش کرده است و نام آن بازی را Looney Tunes Dash گذاشته است.

Looney-Tunes-Dash!

ویژگی ها :

  • گیم پلی و سبک سرگرم کننده بازی مشابه بازی های Running
  • الگو برداری شده از بازی هایی همچون Subway Surfers و Run Forrest Run
  • بازی با شخصیت های محبوب کارتون های وارنر براش و مجموعه Looney Tunes
  • بخش های مختلف، چالش برانگیز و متنوع
  • قابلیت آزاد کردن شخصیت ها با پیشروی در مراحل بیشتر و کسب امتیاز بیشتر
  • قابلیت دویدن، پریدن، لیز خوردن و شکستن موانع
  • وجود قابلیت های انحصاری مخصوص به هر یک از شخصیت ها
  • توانایی کسب نیروهای ویژه و مبدل شدن به Superhero

 

بازی Looney Tunes Dash

بازی سرگرم کننده Looney Tunes Dash در سبک Casual یا تفننی، یکی از بازی های محبوب اندروید می باشد که توسط شرکت Zynga عرضه شده است. این بازی با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود، از جمله بازی های پر طرفدار سیستم عامل های اندروید محسوب می شود. در بازی Looney Tunes Dash شما در نقش شخصیت های معروف لونی تونز یعنی باگز بانی، رود رانر، توئیتی، داکی و … بازی خواهید کرد.

موقعیت های بازی، شرایط بازی و تمام موارد مربوط به هر مرحله، منحصر به فرد می باشد. شما می بایست مراحلی که به صورت علامت گذاری شده در یک نقشه وجود دارند را یک به یک انجام دهید و از هر مرحله بیشترین امتیاز (۳ ستاره) را دریافت کنید تا بتوانید مراحل بالاتر را بازگشایی کنید. سبک بازی کاملاً شبیه به بازی هایی همچون Subway Surfers و Run Forrest Run می باشد اما تفاوت فاحشی بین آن ها وجود دارد.

بازی های Subway Surfers و Run Forrest Run دارای ویژگی بی نهایت می باشند و این یعنی پایانی به صورت مرحله ای در این بازی ها وجود ندارد و تمام پایه و اساس این بازی ها، امتیازها و رکوردهای ثبت شده می باشد. لذا این بازی ها را در دسته بازی های رکوردزنی قرار می دهیم. اما Looney Tunes Dash اینطور نیست و هر مرحله دارای ابتدا و پایان می باشد.

به جز شرایط محیطی و چالش های طبیعت، شما در هر مرحله توسط شخصی در حال تعقیب هستید. شخصیت های تعقیب کننده هم جزو شخصیت های معروف مجموعه کارتون های وارنر براش مثل شکارچی دست و پا چلفتی در تعقیب باگز بانی، سیلوستر در تعقیب توئیتی و کایوت در تعقیب رود رانر (میگ میگ) می باشند. APKTops این بازی سرگرم کننده را در دو نسخه عادی و مود شده (پول بی نهایت) برای دانلود کاربران فراهم کرده است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید