س. فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳

دانلود بازی ۵ قهرمان برای اندروید |دانلود بازی رایگان اندروید

بازی  Run Run Super V

یکی از کارتون های محبوب و قدیمی دهه ۹۰ میلادی کارتون حماسی و قهرمانانه Power Rangers می باشد که توسط شبکه Fox Kids پخش می شد. به خاطر محبوبیت این مجموعه، فیلم های سینمایی، انیمیشن و سریال هایی دیگری هم ساخته شده است. Power Rangers ماجرای چند نوجوان قهرمان را بازگو می کند که برای دفاع از شهرشان به مقابله با دشمنان که اغلب ربات هایی عظیم الجثه هستند می روند. استودیوی بازی سازی Altitude Games با الگوبرداری از این قهرمانان، بازی مخصوص خود با عنوان Run Run Super V را تولید و عرضه کرده است.

Run-Run-Super-V

 

معرفی و بررسی بازی Run Run Super V

Run Run Super V عنوان یک Action-packed سرگرم کننده و تفننی در سبک Action و Runner می باشد که توسط استودیوی سنگاپوری Altitude Games توسعه داده شده و به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید ارائه شده است. این بازی به طور کامل از روی مجموعه Power Rangers الگو گرفته شده است. در این بازی مثل مجموعه های Power Rangers شما در نقش چند نوجوان قهرمان هستید. شکل و شمایل، مأموریت ها و محیط های بازی کاملاً از روی این مجموعه کپی برداری شده است.

حتی حالت تلفیقی شخصیت های قهرمان و ایجاد یک ربات بزرگ تر که شامل تمام قابلیت های این چند قهرمان می باشد نیز در Run Run Super V عیناً تقلید شده است. با اینکه Run Run Super V محتوای واحد و انحصاری ندارد، اما باز هم نمی توان صرفاً به خاطر الگوبرداری کامل از روی یک آثار هنری دیگر، این بازی را یک کپی بی هویت دانست. امکانات و ویژگی های بازی و همچنین قابلیت های شخصیت های Run Run Super V به نوعی نوین بوده و طعم و رنگ جدیدی دارند.

در این بازی شما در نقش این قهرمانانی کوچک که گروه Super V یا ۵ قهرمان را تشکیل داده اند، وظیفه دارید تا دنیا را از دست روبات پلید یعنی نگاترون (Negatron) که رئیس همه روبات ها می باشد نجات دهید. نگاترون با فرستادن ارتشی از روبات ها به کره زمین قصد نابودی آن را در سر دارد. شما می بایست با کمک گروه Super V و ویژگی های مخصوص هر کدام، در مقابل دشمنان ایستادگی کنید. بازی در چند بخش مختلف از جمله بخش دویدن ، بخش مبارزه رو در رو و بخش امتیازی پیگیری می شود.

Run-Run-Super-V-Screenshot-1

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید