س. اسفند ۲۹ام, ۱۴۰۲
دانلود بازی Garena Free Fire: Rampage

دانلود بازی Garena Free Fire: Rampage

شما با ۴۹ کاربر دیگر با چتر در جزیره ای فرود می آیید. هدف هر یک از شما دوام بیشتر و حذف دیگران است. کسی که می تواند تا پایان بازی دوام بیاورد و آخرین فردی باشد که در جزیره بماند ، برنده بازی است. هر بازیکن می تواند نقطه فرود خود را به دلخواه انتخاب کند و پس از فرود باید به دنبال سلاح ها و منابع مورد نیاز خود باشد. با ادامه بازی ، جزیره کوچکتر و کوچکتر می شود ، به این معنی که شانس کسانی که در جزیره فرود آمده اند افزایش می یابد.

دانلود بازی Garena Free Fire: Rampage

پابجی موبایل بهتر است یا گارنا فری فایر

چگونه در گارنا فری فایر لباس و آیتم بخریم؟

در قسمت فروشگاه آیتم های زیادی وجود دارند که می‌توانید بخرید، اما اگر کمی صبور باشید سازندگان تخفیف ها و رویدادهای مختلفی را برای آیتم های بازی قرار می‌دهند که می‌توانید با قیمت مناسب‌تر آن ها را خریداری کنید.

چطور زودتر از دیگران اسلحه پیدا کنیم؟

قسمت های مختلفی در نقشه های بازی حضور دارند که غنی تر هستند و سلاح های زیادی در آن ها وجود دارد، سعی کنید استراتژی مناسب خودتان را در بازی پیدا کنید.

آیا می‌توانیم اسم خود را در بازی گارنا فری فایر عوض کنیم؟

یکی از سوالاتی که ذهن کاربران را مشغول کرده این است که چطور اسم خودمان را در بازی گارنا فری فایر عوض کنیم. سعی کنید در ابتدا با یک نام مناسب وارد بازی شوید، اگر خواستید اسمتان را عوض کنید باید از جم (الماس) که در درون بازی وجود دارد استفاده کنید، این الماس ها کمیاب هستند و خیلی راحت بدست نمی آیند.

پابجی موبایل بهتر است یا گارنا فری فایر؟

طبق گزارشات کاربران، مصرف سخت افزار و اینترنت در گارنا فری فایر نسبت به پابجی موبایل بسیار کمتر است و بهینه سازی این بازی نسبت به سایر بازی های سبک بتل رویال بهتر است.

دانلود بازی فری فایر 

بخشی از حجم دانلود فایل این بازی متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد. این بازی جهت اجرا به این فایل‌های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد.