س. اسفند ۲۹ام, ۱۴۰۲

راهنمای انتخاب تجهیزات نظافت

نظافت نیوز : هنگام تمیز کردن با ماپ یا تی و سطل ، هرچه بیشتر تمیز شوید ، آب کثیف تر می شود. تجهیزات نظافت صنعتی کف تجاری در طی فرآیند تمیز کردن از ۱۰۰٪ آب تمیز استفاده می کنند و کفها را پاک تر و بهداشتی تر می کنند. گرچه هزینه اولیه یک ماشین حرفه ای بیش از کپسول و سطل است ، اما تجهیزات به سرعت برای خود می پردازند. مطالعات نشان داده است که هزینه های نیروی کار حدود ۹۰٪ از کل هزینه برای نگهداری کف را تشکیل می دهد. یک دستگاه کفشوی صنعتی به اپراتورها اجازه می دهد تا در زمان کمتری تمیز کنند.

۱٫ جارو برقی طبقه ، اسکرابر صنعتی / کفشوی صنعتی

Scrubbers Floor Scrubbers یا کفشوی صنعتی ، که به عنوان اسکرابر صنعتی نیز شناخته می شود ، برای تمیز کردن سطوح سخت مانند کف بتونی در یک انبار یا راهروهای یک بیمارستان یا یک مرکز آموزشی طراحی شده است. جارو برقی صنعتی یا نیمه صنعتی طبقه معمولاً در محیطهای خارج از منزل مانند پارکینگ ، ریخته گری و حیاط چوب استفاده می شود. رفتگر / اسکرابر ماشین تراشنده / اسکرابر ماشین ترکیبی می تواند به سرعت جارو و اسکراب کند. ماشینی را با عملکردهای مخصوص جاروبرقی و شستشو انتخاب کنید تا مواد زاید خشک از محلول اسکراب خارج نشود. این باعث می شود تمیز کردن دستگاه آسانتر شود و هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش دهد.

۲٫ نحوه انتخاب اسکرابر کف یا کفشوی صنعتی

نحوه انتخاب کفشوی صنعتی .دهها دستگاه اسکرابر سرنشین دار  در بازار وجود دارد. برای یافتن بهترین مورد برای تجارت خود ، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

اندازه مخزن – اسکرابر را با فضای کافی مخزن انتخاب کنید تا کارکنان وقت خود را برای تخلیه و پر کردن مخازن تلف نکنید.

نکته حرفه ای: بزرگترین دستگاهی را که فضای شما می تواند در آن جای بگیرد ، تهیه کنید. ماشینهای بزرگتر می توانند آب بیشتری حمل کنند و از باتری های بزرگتر استفاده کنند – زمان بین پر کردن مجدد و شارژ مجدد را افزایش می دهد.

اندازه دستگاه کفشوی صنعتی – دستگاه اسکراب پشت سر هم متنوع و مناسب برای مناطقی است که دارای فضاهای تنگ هستند. مثل یک خلاء یا چمن زن فکرش را بکنید. وقتی یک منطقه بزرگ و باز برای تمیز کردن وجود دارد ، بهترین مدل ها کفشوی صنعتی سرنشین دار را انتخاب است.

 تفاوت نظافت صنعتی و نظافت خانگی چیست ؟

نکته حرفه ای: فضای خود را ارزیابی کنید – درگاه های باریک را اندازه گیری کنید ، سطح رمپ ها و موانع را بررسی کنید.

منبع تغذیه – یک اسکرابر که با باطری عمل می کند قابلیت انعطاف پذیری را دارد (شما به پریز برق در این نزدیکی نیاز ندارید) و ایمنی (بدون سیم کشی ).

دستگاه در هنگام کار چقدر پر سر و صدا است؟ این برای تمیز کردن روز و یا در مناطقی مانند بیمارستانهایی که ممکن است بیماران در آن بخوابند بسیار مهم است که از کدام کفشوی صنعتی بیمارستانی استفاده کنید .

کنترل پنل بصری – آیا دستگاه آسان است؟ آیا به چند حالت مختلف احتیاج دارید؟

تنظیمات فشار و رقیق شدن – آیا می توانید فشار شستشو را برای تمیز کردن نقاط سخت افزایش دهید؟ آیا می توانید سطح رقیق سازی را از مواد شیمیایی با قدرت کامل تا آب صرف کنید؟

نظافت نیوز