ش. اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

بسیاری از فعالان فضای مجازی و پر سابقه های عرصه وب مطالب شان را در وبلاگ، سایت و یا شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنند. همه ما می دانیم که چقدر مخاطب در دیده شدن و تاثیر گذار بودن مطالب تاثیر دارد و به همین دلیل همیشه به دنبال جذب مخاطب بیشتر هستیم. یکی از روش های ساده برای اینکه مخاطب بیشتری جذب کنیم این است که لینک مطالب رو به اشتراک بگذاریم و اینجوری بازدید سایت و یا وبلاگ مان بیشتر خواهد شد. ولی متاسفانه اکثر شبکه های اجتماعی دسترسی افراد را برای ارسال لینک محدود می کنند و یا اجازه انتشار لینک به کاربر نمی دهند.

Screen Shot ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ at ۹.۱۲.۴۷ قبل‌ازظهر

بقیه در ادامه مطلب

به همین دلیل یکی از بهترین روش ها برای اشتراک گذاری لینک این است که از تیکفا استفاده کنید. تیکفا به شما این امکان را می دهد که علاوه بر ارسال مطالب و محتوای مد نظر خود لینک هایتان را هم به اشتراک بگذارید.

برای اینکه کلیپ ها و فیلم های پربازدیدی داشته باشید کافی است آن را در تیکفا با درج آدرس صفحه ویدیو بارگذاری کنید. اشتراک گذاری ویدیو در تیکفا بسیار ساده و سریع انجام می شود. فقط آدرس صفحه ای که ویدیو در آن قرار دارد را درج کنید و دکمه ارسال را بزنید. سیستم به صورت خودکار اطلاعات و توضیحات فیلم را به همراه اصل فیلم دریافت می کند و در سایت نمایش می دهد.

تیکفا ارسال مطلب

همچنین برای جذب بیشتر و بهتر مخاطب در صفحات تان در شبکه های اجتماعی هم می توانید از تیکفا کمک بگیرید. بدون اینکه نیاز به فعالیت قبلی داشته باشید فقط کافی است لینک صفحه خودتان و یا مطالبتان در شبکه های اجتماعی را در تیکفا ارسال کنید و به این ترتیب مخاطبان زیاد به سمت مطالب شما هدایت خواهند شدو بازدید شما چند برابر می شود.

با موبایل و دستگاه های اندروید خود هم به اسانی قابل مشاهده و ارسال مطلب خواهید بود و با نصب نرم‌افزار اندروید تیکفا سریع و آسان از رویدادهای صفحه خود با خبر خواهید شد. نمایش گرافیکی زیبای تیکفا در حالت موبایل یکی از مزیت های این سیستم نسبت به سایت های دیگر است.

نرم افزار اندروید تیکفا

اگر به دنبال دریافت آخرین و پرطرفدار ترین مطالب با موضوعات سیاسی فرهنگی ورزشی هنری هستید حتما سری به تیکفا بزنید و آخرین ارسال ها که براساس تیک و امتیاز نمایش داده می شوند را مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده مطالب جذاب و پرطرفدار با موضوعات فناوری اجتماعی مذهبی علمی سرگرمی کودک از این صفحات در تیکفا بازدید کنید. قطعا از مطالب آن لذت خواهید برد.

یکی از نکات جالب در تیکفا این است که نظرات و کامنت های کاربران براساس تیک لیست می شوند و پر تیک ترین و پر امتیاز ترین ها در صدر قرار می گیرند و حتی در صفحه اصلی نمایش داده می شوند. این قابلیت قطعا به جذابیت هرچه بیشتر تیکفا کمک شایانی خواهد نمود و کاربران زیاد به دلیل استفاده از این امکان در سایت فعالیت می کنند.

از جمله مطالب و پست های پرطرفدار و پر کامنت تیکفا صفحه نظرسنجی انتخابات و صفحه مطالب جالب می باشد که افراد زیادی را به خود جذب کرده و مطالب و تیک های زیادی در آن رد و بدل می شود و کاربران به بیان نظرات و کامنت ها می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید