ج. اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

دانلود بازی پازل اندروید | ون دانلود

دانلود بازی پازل اندروید | ون دانلود برای شما به صورت رایگان و مستقیم از ون دانلود آماده میباشد. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

درباره بازی پازل BlockuDoku – Block Puzzle Game

به گفته سازندگان این بازی برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند ذهن خود را آرام کنند و در عین حال آن را تقویت کنند. زمان هایی که خسته هستید و یا روحیه خوبی ندارید می‌ توانید این بازی را شروع کنید تا سر حال بیایید و ذهن خود را آرام کنید. این بازی دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی است که از میان آنها می توان به این موارد اشاره کرد:بلوک های متنوع در انواع و اقسام شکل های مختلف که برای طرفداران بازی خانه سازی آشنا خواهد بود، وجود دو تم مینیمالیستی مدرن و چوبی کلاسیک، اهداف چالشی و سیستم امتیاز دهی رکوردی، امکان حذف کردن چند ردیف تنها با یک بلوک، کنترل های آسان و گیم پلی یونیک و خلاقانه…

BlockuDoku – Block Puzzle Game

هر بار ۳ بلوک در شکل های مختلف به شما داده می شود که باید آنها را به شکلی در مربع ها قرار دهید که بتوانید مربع ها و ردیف ها را کامل کنید و بتوانید آنها را حذف کنید. این چرخه بار ها و بار ها تکرار می شود و چالش اصلی شما این است که تا جایی که می توانید ردیف ها را حذف کنید و امتیاز بیشتری به دست بیاورید. بازی زمانی به پایان می‌ رسد که دیگر فضایی برای قرار دادن بلوک ها وجود نداشته باشد. هیچگونه محدودیت زمانی در بازی وجود ندارد بنابراین نیازی نیست عجله کنید و قدم به قدم می توانید پیش بروید و چالش‌ های مختلف را پشت سر بگذارید.

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۷۱ مگابایت