ش. اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

اروپا یک خشکی است که یا به تنهایی یک قاره در نظر گرفته می شود یا به عنوان یک شبه قاره اوراسیا که به طور کامل در نیمکره شمالی و بیشتر در نیمکره شرقی قرار دارد. این سرزمین که بیشترین مسافر سالانه را دارد و تور اروپا را تبدیل به محبوب‌ترین تور مسافرتی جهان کرده است، غربی ترین بخش شبه جزیره اوراسیا را در بر می گیرد. اروپا در نقشه ها معمولاً به وسیله دریای خزر و یا آبراه‌های تنگه ترکیه از آسیا جدا می‌شود. اگر چه بیشتر این مرز بین اروپا و آسیا بر روی زمین است، اما اروپا به طور معمول به عنوان قاره ای  مستقل شناخته می شود زیرا مساحتی بزرگ و  تاریخ و سنت های دیرینه ای دارد. اروپا را می توان به عنوان شبه قاره اوراسیا نیز در نظر گرفت و از آن به عنوان شبه قاره اروپا یاد می شود.

 

اروپا تنها دومین قاره کوچک و تقریباً هم مساحت با استرالیا است، اما فرهنگ های متنوع تری نسبت به هر مکان دیگری در جهان، در اروپا وجود دارد. اگر می‌خواهید با فرهنگ‌های بسیار متنوعی آشنا شوید حتماً شرکت در تور اروپا را در نظر داشته باشید! این کشور دارای ۸۷ گروه قومی متمایز است، ۳۳ گروه نژادی حداقل در یک کشور اروپایی اکثریت را تشکیل می‌دهند و ۵۴ گروه باقی مانده اقلیت های قومی را تشکیل می دهند. بسیاری از آنها دارای سنت ها و فرهنگ های متفاوت و منحصر به خود هستند. ۹۲ گویش مختلف صحبت می شود که ۴۴ گویش زبانی در این کشورها به رسمیت می رسند. اتحادیه اروپا ۲۳ زبان رسمی را به رسمیت می شناسد.

 

در تور اروپا، شما از شهرهای شگفت انگیز مانند لندن، پاریس، رم و برلین و سایر شهرهای بزرگ مدرن دیدن کنید. تماشای سازه های اروپایی نمادین مانند بیگ بن، برج ایفل، کولوسئوم و دروازه براندنبورگ می‌تواند بسیار جذاب باشد. از محله‌ها و موزه‌های تاریخی متمایز آن‌ها دیدن کنید، در پارک‌هایی با فواره‌های باشکوه قدم بزنید و در خیابان شانزلیزه پاریس یا خیابان آکسفورد در لندن خرید کنید. در کانال های ونیز، آمستردام و بروژ شناور شوید.

 

از مکان‌های تاریخی که در آن جنگ‌های تاریخی بسیاری در جریان بوده، قلعه‌های پادشاهان، کلیساهای عبادت و موزه‌هایی که آثار هنری و تاریخی غنی در خود حفظ می‌کنند، دیدن کنید. در تور اروپا، روستاهای کوچک قرون وسطایی را که گویی زمان در آن‌ها متوقف شده است، را ببینید و پس از دیدن آن‌ها متوجه خواهید شد که این روستا های کوچک به اندازه همان شهر های بزرگ، دیدنی هستند!

 

بدون توجه به نوع حمل و نقلی که در تور اروپا انتخاب می کنید، زیبایی طبیعی اروپا  برای شما چشم نواز خواهد بود. رودخانه های معروف راین، دانوب، سن و تیمز را ببینید یا از آبدره های باشکوه نروژ دیدن کنید. سفرهای دریایی در دریاهای بالتیک و مدیترانه برای هر مسافر عاشق سفر های دریایی جذاب است. مسیرهای پیاده روی را از طریق کوه های آلپ سوئیس و جنگل سیاه پیاده روی کنید. برای علاقه‌مندان به رانندگی در سفر، در امتداد جاده رمانتیک در آلمان، سواحل آمالفی در ایتالیا، کشور فرانسه یا در حومه روستایی سرسبز ایرلند، رانندگی کنید.

 

اروپا یک بهشت برای علاقه مندان به معماری محسوب می‌شود. شما می‌توانید در تور اروپا، از آمفی‌تئاترهای رومی، صومعه‌های قرون وسطایی، قلعه‌های رنسانس و آسمان‌خراش‌های مدرن، که در سراسر این قاره یافت می‌شوند، دیدن کنید.

 

شما در تور اروپا، بدون هیچ نگرانی در مورد امنیت سفر خود، می‌توانید از سفر خود کمال لذت را ببرید. تقریباً همه دولت‌های اروپایی دارای دموکراسی‌های باثباتی هستند و جوامعی آزاد هستند که آزادی مطبوعات و اعتراضات مدنی را با تأکید بر آزادی‌های مدنی و حقوق بشر اجازه می‌دهند. کشورهای اروپایی پایین‌ترین میزان جرایم جدیدر جهان را نیز دارند اما بالاخره همیشه باید مراقب محیط اطراف بود.

 

اگر قصد سفر به یک قاره زیبا، تاریخی با فرهنگ‌های بسیار متنوع و ایمن را دارید، حتماً خرید تور اروپا را در نظر داشته باشید!