ج. فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

دانلود برنامه گوشی اندروید

بهترین سایت برای دانلود برنامه گوشی اندروید از سایت ون دانلود
دانلود Google Go 1.7.196814662 – اپلیکیشن جستجوی سریع گوگل گو اندروید

Google Go یکی از ابزارهای کاربردی موبایل می باشد که توسط تیم نام توانمند Google LLC و بصورت رایگان درمارکت اندروید به انتشار رسیده و موفق به کسب امتیاز ۴.۶ از ۵ گوگل پلی شده است. برای معرفی این برنامه نیاز به توضیح چندانی نیست، زیرا همانطور که از نامش پیداست، شما میتوانید تمام جستجوهای گوگلی خود را در بستر یک اپلیکیشن جامع انجام دهید.

Google Go می تواند سریعترین و آسان ترین روش برای جستجو در وب باشد و با وارد کردن عبارت موردنظر به سرعت اطلاعات را بررسی کرده و کاربر میتواند آنها را با سایرین به اشتراک بگذارد. با نصب برنامه میتوانید حتی با ارتباطات ضعیف و کم سرعت اینترنت در گوشی های هوشمند با فضای کم به وبگردی بپردازید. یک برنامه سریع و قابل اعتماد،در اندازه ۵ مگابایت که به شما کمک میکند فقط با ضربه زدن روی دکمه جستجو، آخرین موضوعات را بررسی کنید.

به برنامه ها و وب سایت های مورد علاقه خود، و همچنین تصاویر، فیلم ها و اطلاعات مربوط به چیزهایی که برای شما مهم است، دسترسی پیدا کنید. با سیستم پیشنهاد عبارت مشابه، کمتر تایپ کنید، سریعتر جستجو کنید.با بهره گیری از روش تکرار نمادها و موضوعات و یا با استفاده از صدای خود را به آنچه که دنبال آن هستید برسید و اینگونه در زمان خود صرفه جویی کنید. به راحتی زبان برنامه را تغییر دهید یک زبان دوم را برای تغییر نتایج جستجو تنظیم کنید. روی “تصاویر” یا “GIF ها” ضربه بزنید تا بهترین عکس ها و تصاویر متحرک را پیدا کنید و در چت های خود از آنها استفاده کنید.

ویژگی های برنامه Google Go اندروید :

  • جستجوی راحت برنامه ها و وب سایت های مورد علاقه خود
  • سریعترین و آسان ترین روش برای جستجو در وب
  • امکان کشف، بررسی و به اشتراک گذاری اطلاعات
  • جستجوی تصاویر متحرک یا GIF و استفاده در چت های خود
  • استفاده از سرچ صوتی برای تایپ کمتر و جستجوی سریعتر

به نقل قول از سایت ون دانلود

دیدگاهتان را بنویسید