س. اسفند ۲۹ام, ۱۴۰۲
امپراطوری حمل و نقلامپراطوری حمل و نقل

بازی اندروید Transport Empire: Steam Tycoon | امپراطوری حمل و نقل

امپراطوری حمل و نقل

بازی Transport Empire: Steam Tycoon یک بازی شبیه سازی جذاب می‌باشد که برای اولین بار برای پلتفرم اندروید به صورت رایگان در پلی استور انتشار یافت و تا کنون توانسته بیش از ۱ میلیون نصب فعال را به خود اختصاص دهد و رضایت کاربران را از لحاظ مختلف کسب کند. در بازی Transport Empire: Steam Tycoon شما باید با ساخت یک ایستگاه راه آهن کار خود را در حوزه حمل و نقل آغاز کنید و بار‌های مختلف را به نقاط دور دست ارسال کنید و از این راه با امتیاز و پولی که به دست می‌آورید قادر خواهید بود ایستگاه راه آهن خود را توسعه داده و امکانات بیشتری را به آن بیافزایید.

این بار نیز شاهد خلق یک اثر بی‌نظیر از کمپانی اروپایی Game Insight هستیم که با ساخت بازی Guns of Boom توانست شهرت بسیار را در بین سایر طراحان بازی‌های اندروید کسب نماید. بازی امپراطوری حمل و نقل مربوط به دوران ویکتوریا می‌باشد که با استفاده از عناصر مختلف در دوره‌های زمانی متفاوت عملکر خوبی را به اجرا گذاشته و تقریبا همان حس کشور گشایی و توسعه کشور در آن عصر را به شما القا خواهد کرد. با ساخت و ایجاد خطوط حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی به عصر رنسانس و ویکتوریا حیاتی دوباره در انقلاب صنعتی ببخشید و به یک سرمایه دار و سیاستمدار در این عصر تبدیل شوید.

بازی شبیه سازی اندروید Transport Empire: Steam Tycoon

همانطور که ساخت بازی Guns of Boom با استفاده از جلوه‌ها و ترکیب‌های جذاب به اوج رسید، این بازی نیز از قاعده کلی این شرکت مستثنا نیست و از همین رو با یک گرافیک و گیم پلی جذاب پا به عرصه بازی‌های شبیه سازی اندروید گذاشته است. شما در این بازی میتوانید کار‌های مختلفی همچون تجارت، به حرکت درآوردن لوکوموتیو، دستور پرواز هواپیما‌ها و کشتی را انجام دهید و با سایر رقبا به تجارت بپردازید و کشور و شهر خود را به بهترین نحوه پایه گذاری و استحکام ببخشید. شما میتوانید بازی Transport Empire: Steam Tycoon  را به صورت رایگان از یزد اپلیکیشن دریافت و بر روی گوشی هوشمند خود نصب و از یک بازی با گرافیک بالا نهایت لذت را ببرید.

ویژگی های کلیدی بازی اندروید Transport Empire: Steam Tycoon امپراطوری حمل و نقل :

  • دارای بیش از ۳ نوع وسیله نقلیه
  • گرافیک زیبا و هیجان انگیز و بی‌نظیر
  • کاراکتر‌های جذاب و شگفت انگیز
  • برنده جایزه بهترین بازی شبیه ساز در سال ۲۰۱۴

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید