س. اسفند ۲۹ام, ۱۴۰۲
دانلود تقویم 1401

تقویم ۱۴۰۱

دانلود تقویم سال ۱۴۰۱ با پس زمینه طبیعت + در یک نگاه

 تقویم ۱۴۰۱ به همراه مناسبت ها و تعطیلات رسمی با فرمت JPG و PDF

 استخراج و تنظیم: موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران

تقویم ۱۴۰۱ با پس زمینه طبیعت اضافه شد

تقویم 1401

تقویم ۱۴۰۱ ؛ در این مطلب از سایت نسخه رسمی تقویم ۱۴۰۱ هجری قمری با پس زمینه طبیعت را در اختیار شما قرار می دهیم. شما عزیزان می توانید این والپیپرهای با کیفیت را به همراه تقویم ۱۴۰۱ و تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی به عنوان پس زمینه ویندوز قرار دهید و از داشتن این دسکتاپ جذاب بر روی دسکتاپ سیستم خود لذت ببرید.

همانطور که می دانید نوروز اولین روز سال شمسی ایرانی برابر با اول فروردین است که به عنوان جشن آغاز سال نو ایرانی و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از ایران باستان به شمار می رود. تقویم هجری شمسی تقویم رسمی است و در گاهشماری ایرانی هر سال دقیقاً مصادف با لحظه رسیدن خورشید به اعتدال بهاری است. در واقع هر سال در زمان تحویل سال فاصله خورشید از اعتدال بهاری صفر می شود. بر همین اساس انجمن ژئوفیزیک دانشگاه تهران هر ساله یک تقویم رسمی با اطلاعات جامع مناسبت ها، تعطیلات رسمی و … منتشر می کند که خدمتی زیبا و جذاب به شما عزیزان ارائه می دهیم.

نوروز بزرگترین عید ملی ایرانیان است که همه ساله در اولین روز فروردین توسط فرزندان ایران زمین در سراسر جهان جشن گرفته می شود. نوروز خاطره خوبی از گذشته ماست که پیام دوستی و عشق و محبت است. نوروز یکی از اعیاد باستانی است که با گذشت سالها هنوز مردم هر سال بیشتر آن را جشن می گیرند. حالا که قرار است سال ۱۴۰۱ هجری قمری را جشن بگیریم بد نیست زودتر از دوستان تقویم سال نو را دانلود کرده و روی دسکتاپ خود قرار دهیم. در این مقاله تقویم رسمی ۱۴۰۱ استخراج شده توسط انجمن ژئوفیزیک دانشگاه تهران از سایت یاس دانلود را در اختیار شما قرار می دهیم. از آنجایی که این تقویم ها مورد استقبال شما بازدیدکنندگان گرامی قرار می گیرد، هر ساله این بار نیز مانند گذشته تقویم ۱۴۰۱ را در یک نگاه با پیشینه های مختلف از جمله طبیعت و شما در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار می دهیم. سالی پر برکت و سلامتی را برای شما هموطنان عزیز آرزومندیم. هم اکنون می توانید تقویم ۱۴۰۱ را با پس زمینه در موضوعات با کیفیت Full HD و با وضوح ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

زمان دقیق تحویل سال ۱۴۰۰

حیوان سال ۱۴۰۱ ببر است.

زمان تحویل سال ۱۴۰۱ : ساعت ۱۹ و ۰۳ دقیقه و ۲۶ ثانیه

روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ هجری شمسی

مطابق ۱۷ شعبان ۱۴۴۳ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۲ میلادی

تقویم ۱۴۰۱ با پس زمینه طبیعت

تقویم 1401 با پس زمینه طبیعت

تقویم ۱۴۰۱ با پس زمینه طبیعت

لینک دانلود تقویم ۱۴۰۱