س. اسفند ۲۹ام, ۱۴۰۲

دانلود برنامه زیبا سازی ویندوز

با وجود اینکه ویندوز ۷ از نظر زیبایی، نسخه کامل شده ویندوز ویستا به‌حساب می‌آید، اما در مقایسه با ایده‌هایی که می‌توان برای زیبایی یک رابط کاربری سیستم عامل داد، حرف زیادی برای گفتن ندارد. رینمیتر(Rainmeter)، نرم‌افزاری است که روی ویندوز شما نصب می‌شود و ظاهر زیبایی به آن خواهد داد. تنها کافی است این نرم‌افزار را نصب کنید و از صدها قالب زیبای این نرم‌افزار استفاده کنید.
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

Rainmeter پلتفرمی برای سفارشی سازی دسکتاپ است. از طریق Rainmeter شما می توانید کامپیوتر ویندوز خود در منزل یا محل کار را با تغییر پوسته آن، زیباتر کنید. این برنامه شامل ابزارها و پلاگین های مختلفی برای این کار است که می تواند کلیه نیازهای شما را برای سفارشی کردن یک دسکتاپ برطرف نماید. گجت های این برنامه کاملا شبیه به گجت های ویندوز و یا ویجت های داشبورد مک می توانند بر روی دسکتاپ شما شناور باشند.

 

Rainmeter پوسته های سفارشی شده بسیاری دارد که به کمک آن ها می توانید اطلاعات کاملی از میزان استفاده از منابع سیستم مانند حافظه و باتری، داده های آنلاین در جریان از جمله ایمیل و آر اس اس یا وضعیت آب و هوا و اطلاعات مربوط به شبکه مانند آی پی و میزان ترافیک شبکه را به دست آورید. جتی می توانید از پوسته های کاربردی تری مانند ثبت یادداشت ها و لیست انجام کارها، ارسال توییت به توییتر و اجرای برنامه های مورد علاقه خود استفاده کنید. شما تمام این ها را می توانید بنا به سلیقه و میل خود شخصی سازی کنید!

Rainmeter از پلتفرم بسیار قدرتمندی برخوردار است. شما به سادگی می توانید هر یک از پوسته های آن را تغییر دهید و یا خودتان برای آن پوسته بسازید. اکثر پوسته های موجود فعلی نیز همگی به وسیله کاربران این نرم افزار محبوب ساخته شده است. این نرم افزار همچنین دارای کتابخانه همراهی است که به صورت متن باز برای کسانی که می خواهند برای Rainmeter پوسته طراحی کنند عرضه می شود.

پسورد فایل فشرده : soft98.ir

این برنامه تحت نظارت کاربران سایت دانلود برنامه ساخته شده است و هرگونه کپی برداری از این برنامه برای اشتراکگذاری بدون ذکر منابع حرام بوده و پیگرد قانونی دارد.